اخبار

تصمیم گیری برای 10 آزمایشگاه آزمون و کالیبراسیون، اندازه شناسی توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران

1401/8/10 سه‌شنبه
سیزدهمین كميته تاييد صلاحيت در زمینه آزمايشگاه هاي آزمون و کالیبراسیون و اندازه شناسی قانونی در تاریخ 1401/07/04 با حضور نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمن های تخصصی در محل مركز ملي تاييد صلاحيت ايران برگزار گردید . مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در اين جلسه مدارک و مستندات آزمایشگاه های مشروحه ذیل بر اساس استاندارد ایران- ایزو- آی ای سی 17025، گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با اعطاء گواهینامه برای 4 آزمایشگاه، تمدید و محدودشدن دامنه برای یک آزمایشگاه، تمدید و تغییر دامنه برای 2 آزمایشگاه، کاهش دامنه برای یک آزمایشگاه و نیز با اصلاح گواهینامه برای 2 آزمایشگاه موافقت گردید.
.
سیزدهمین كميته تاييد صلاحيت در زمینه آزمايشگاه هاي آزمون و کالیبراسیون و اندازه شناسی قانونی در تاریخ 1401/07/04 با حضور نمایندگان سازمانهای دولتی و انجمن های تخصصی در محل مركز ملي تاييد صلاحيت ايران برگزار گردید . مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در اين جلسه مدارک و مستندات آزمایشگاه های مشروحه ذیل بر اساس استاندارد ایران- ایزو- آی ای سی 17025، گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با اعطاء گواهینامه برای 4 آزمایشگاه، تمدید و محدودشدن دامنه برای یک آزمایشگاه، تمدید و تغییر دامنه برای 2 آزمایشگاه،  کاهش دامنه برای یک آزمایشگاه و نیز  با اصلاح گواهینامه برای 2 آزمایشگاه موافقت گردید.
  1. آزمایشگاه ابزار کنترل اشیا (اعطاء)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون
  2. آزمایشگاه پرتو آزمون جوانه خراسان (اعطاء)، زمینه فعالیت: غذایی و کشاورزی، میکروبیولوژی و بیولوژی
  3. آزمایشگاه فراسنجش ایساتیس (تمدید و محدود شدن دامنه)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون
  4. آزمایشگاه مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک (اصلاح گواهینامه)، زمینه فعالیت: برق و الکترونیک، مهندسی پزشکی (تجهیزات پزشکی)
  5. آزمایشگاه شرکت تولیدی و صنعتی اخشان (اعطاء)، زمینه فعالیت: خودرو و نیرو محرکه
  6. آزمایشگاه شرکت سهامی فنی و مکانیک خاک تهران (تمدید و تغییر دامنه)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون
  7. آزمایشگاه بهینه پردازش آرمان (اعطاء)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون
  8. آزمایشگاه بهروزان دز (تمدید و تغییر دامنه)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون
  9. آزمایشگاه مخزن گستر سهند (اصلاح گواهینامه)، زمینه فعالیت: مکانیک و فلزشناسی
  10. آزمایشگاه مقیاس صنعت برق (کاهش دامنه)، زمینه فعالیت: کالیبراسیون